SAHADATU CONTEH'S TESTIMONY AND THANKS/LE TEMOIGNAGE ET LES REMERCIEMENTS DE SAHADATU CONTEH

In 2011, my father,Ibrahim Conteh, age of 102 years, was seriously ill with a neurological impairment and generalized body pain, accompanied by acute pain at the stomach. He was admitted in hospital for about 2 months and evil had been diagnosed as being of ulcers advanced. He was making nightmares and demonic visions continued, among which he saw men coming and take him then prick him with something sharp in the arm and when he  woke,part of his arm bore the mark of a bite and was swollen. He was discharged from the hospital without recovering his total health.We were desperate in the family.Then I went to see Sheik Modi Sow requesting assistance.
Thus he told me that the evil of my father origin is demonic and told me what I should do for his traitement. I did follow his recommendations.
He gave him a 5-days treatment that allowed my father to recover his normal health, by the Grace of God.
I decided to write this testimony to tell big thanks to sheik modi sow for his assistance.May God bless him.
Sahadatu Conteh, Kenema city, Sierra Leone
Tel: +23277225152

                                                               TRADUCTION
En 2011,mon pere ,Ibrahima Conteh,age’ de 102 ans,est tombe’ gravement malade,atteint d’une impotence neurologique et de douleurs corporelles generalisees ,accompagnees de douleurs aigues a` l’estomac.IL a ete admis en hospitalisation pendant environ deux mois et le mal avait ete diagnostique’ comme etant des ulcers avance’s.IL faisait des cauchemars et des visions demoniaques continues,parmi lesquelles il a vu des hommes venir le et le piquer avec quelque chose de pointue au bras et quand il s’est reveille’ la partie de son bras portait la marque d’une piqure et etait enflee. IL a  ete decharge’ de l’hopital sans qu’il n’ait recouvre’ sans sante’ normale.Nous etions desesperes dans la famille.C’est alors que je suis allee voir Sheik Modi Sow pour lui demander assistance.
C’est ainsi qu’il m’a dit que le mal de mon pere est d’origine demoniaque et m’a dit ce que je doit faire pour son traitement.Ce que je fis.
IL lui donna un traitement de 5 jours qui permis a` mon pere de retrouver sa sante normale,par la Grace de Dieu.
Je fais ce temoignage pour addresser un grand remerciement a` sheik modi sow pour son assistance.Que Dieu le benisse.

Sahadatu Conteh,Kenema city,Sierra leone
Tel: +232 77225152

Comments

Popular posts from this blog

INVOCATIONS IN PULAAR/ INVOCATIONS EN PULAAR

TO WHAT RESCUE TO HUMANITY OWES ITS SUCCES?

AVIS TRES IMPORTANT / VERY IMPORTANT NOTICE