Ibrahima Sorie Mansaray's Testimony / Temoignage de Ibrahima Sorie


For over 20 years I suffered from excruciating pain in the stomach which were diagnosed as due to the very advances ulcers,plus demonic visions and dreams satanic permanent coming to a regularity of 3 days and monitored at each time of 2 days of convalescence at least.I have been subjected to a draconian diet without that contribute to ease my pain.Not clinical treatments or traditional treatments have brought solution.to my pains
I was unable to work more than 2 days in a row, without getting attacked; My activities have suffered terribly, my business has become latent, to the point that I lost all hope in life, until one day I have been introduced  to RESCUETOHUMANITY which I asked for assistance. This was for me the door of happiness and my sickness was rather due to a demonic attack and I took consecutive treatments. I quickly found good health and joy  to live.I’m today  happy at home and my activities are growing., Alhamdu lillah. I want to share this happiness ended up with anyone who suffers any harm, because I know what it means to live in pain.
I would also develop a partnership with anyone who wishes, for the development of our reciprocal trade.

Ibrahima Sorie Mansaray, Rails line Market, Kenema
Tel: + 232 77588407

Pendant plus de 20ans j’ai souffert  de douleurs atroces au ventre qui ont ete diagnostiquees comme dues a` des ulcers tres avances,plus des visions demoniaques et des reves sataniques permanents qui viennent a` une regularite de 3jours et  suivis a` chaque fois d’une convalescence de 2 jours au moins.J’ai ete soumis a` un regime alimentaire draconian sans que cela contribute a` calmer mon mal et me soulager.Ni les traitements cliniques ni les traitements traditionnelles n’y ont apporte’ de solution.
J’etais incapables de travailler plus de 2jours d’affile’ sans subir une attaque;Mes activites ent ont terriblement souffert,mon business est devenu latent,au point que j’ai perdu tout espoir dans la vie,jusqu’au jour ou’ j’ai ete intoduit aupres de RESCUETOHUMANITY auquel j’a demande’ assistance  .Cela a ete pour moi la porte du bonheur.Mon mal etait plutot du fait d’une attaque demoniaque et j’ai pris les traitements consecutifs.J’ai vite retrouve’ la bonne sante  et la joie de vivre.Je suis auoud’hui heureux  en famille et mes activites sont en croissance.,Alhamdu lillah. Je souhaite partager ce bonheur retrouve’ avec toute personne qui souffre d’un mal quelconque,car je sais ce que cela veut dire de  vivre dans la douleur.
Je souhaite tout aussi developper un partenariat avec toute personne qui le souhaite ,pour le developpement de nos commerce reciproques.

Ibrahima Sorie Mansaray,Rails line Market,Kenema
Tel : + 232 77588407


Comments

Popular posts from this blog

INVOCATIONS IN PULAAR/ INVOCATIONS EN PULAAR

TO WHAT RESCUE TO HUMANITY OWES ITS SUCCES?

AVIS TRES IMPORTANT / VERY IMPORTANT NOTICE